Els millors blogs de 4rt

Aquest article fa referència a als millors blogs de les 3 classes segons el meu criteri:

El blog de l'Eduard Sarrà: El món del ciclisme

És un blog que m'ha agradat molt ja que té un fons molt adïent al que el blog vol representar, també m'ha agradat per el tema, no és que practiqui el ciclisme però també sempre m'ha agradat anar en bicicleta, i crec que val la pena anar-hi i practicar amb ella.

El blog de l'Oscar Solanes: L'esport Rei: El Futbol

M'ha agradat aquest blog, en primer lloc, lògicament perquè compratim la mateixa afició: el futbol.
Una de les coses que m'han agradat del blog és el fons que també el trobo molt bé, fen referència a un camp de futbol.

El blog del Bernat Borràs: La bicicleta i el seu món

És un dels altres blogs que m'han agradat, el que m'ha agradat més són totes les entrades i tota la informació que recopila el blog.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada